Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, January 16, 2010

ASYURA KELATE LAGIIIII

Salam dan selamat malam buat semua....sungguh tak ku sangka dapat lagi aku merasa asyura kelate ni lagi......  Baru kejap tadi masa aku dan famili makan malam..datang jiran kelate ku memberi asyura ini...rupa2nya hari ini dah 30 muharam. Asyura ini lain sikit dengan yang MIL aku buat tempoh hari. kali ini ketua masak2 ni peringkat kakak sikit dari aku..pas tu rajin make up sekali.....rasanya boleh tahan semuanya, Tapi bila dah yang muda sikit buat hasilnya pun lain...lebih2 lagi dikacau oleh jiran wanita sahaja..kederat kurang sikit....dan lembik sikit..agaknya tak sampai 8 jam kacau kut. Meh la sapa2 yang nak merasa asyura kelate di buat di Kuala Lumpur. Tq buat Umi Maznah kawanku kerana telah memberi asyura ini pada ku. Jemput rasa semua :~


yang ini siap make up lagi....beras goreng n telur yg di hiris halus..aku pun tak kenal dh rupa telur dadar ni

 

Ok semua selamat malam..jangan lupa senyum2 sokmo okey..bye

3 comments:

Cantiknya make up bubur tu... menambah seri masakan gitu :)
 
This comment has been removed by the author.
 
Last makan masa bulan posa hari tu. Teringin gak nk makan tapi kena tunggu bulan posa lagilah jawab nyer. Moga Allah panjangkan usia makcik tu ..
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...